دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد:

کتاب «شاهد شورا» حاوی نکات ارزشمندی درباره تاریخ شورای عالی آموزش و پرورش است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از انتشار اولین جلد از کتاب تاریخ شفاهی این شورا تحت عنوان «شاهد شورا» خبر داد.

محمود امانی‌ در مراسم گرامی‌داشت اولین سالگرد درگذشت مرحوم استاد احمد صافی که در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: کتاب شاهد شورا، اولین جلد از کتب تاریخ شفاهی شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم استاد صافی تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

وی درباره نحوه انتشار کتاب تاریخ شفاهی شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: این کتاب یک مجموعه چند جلدی خواهد بود که تاریخ شفاهی شورا را در اختیار پژوهشگران، کارشناسان، متخصصان و صاحب‌نظران قرار خواهد داد تا زمینه تحقیقات فراهم شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه جلد اول کتاب شاهد شورا‌ در تابستان ۱۴۰۱ به اتمام رسید، گفت: در چندین جلسه فشرده توانستیم، مصاحبه‌هایی را با مرحوم صافی داشته باشیم و ایشان نکات زیادی را بیان کردند که سریعاً مطالب استخراج شد.

وی با بیان اینکه اولین جلد مکتوب از کتاب شاهد شورا در مهرماه سال گذشته منتشر شده است، افزود: ان‌شالله طی چند هفته آینده این کتاب به انتشار انبوه خواهد رسید و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. البته نسخه دیجیتال این کتاب به صورت رایگان به عموم علاقمندان اهدا خواهد شد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: کتاب «شاهد شورا» حاوی نکات ارزشمندی درباره تاریخ شورای عالی آموزش و پرورش است که برای بسیاری از افراد علاقمند بدیع و آموزنده‌ خواهد بود.